Amator de la cap la coada

publicitate pentru prieteni

Nu vreau sa fac apologia gratarului,nici sa impun metode de a face gratar sau sa etichetez un anumit tip de gratar.Totul se invarte de fapt in jurul volumului de jar controlat int-o cutie de tabla,inox,etc,care ne permite sa frigem ce ne trece prin cap : porc,mici,vita,oaie,berbec,capra,vanat,legume de toate felurile,afumatura si asa mai departe.Mie imi plac toate.Ce n-am facut pana acum, dar sigur o sa fac cat de curand,sunt niste saculeti cu midii mari si frumoase trase intr-o oala cu ulei de masline,smantana lichida,multa ceapa,ardei gras,ardei iute,mult patrunjel si la sfarsit niste afumatura usor introdusa in amalgam.Totul vreau sa se intample pe un foc,pe un gratar,nicidecum pe un aragaz.Spre rusinea mea,deja trebuia sa am deja la indemana o mica galerie foto cu acest mic moft culinar,dar n-am fost in stare sa fac un drum pana la unul dintre vestitele hipermarket-uri (Metro,Real,Cora,nu conteaza) si sa iau 2-3 saci cu midii.Asa ca am facut niste vrabioara de vitel ,figarui usoare de berbecut si niste mici (de la Marius,normal,combinatie “vita-oaie”).

Acestia din urma au iesit foarte buni, extrem de gustosi,au avut un mare succes,s-au halit 100%,dar…..tot nu ies ca acolo.Explicatiile pe care mi le-am dat sunt multiple : nu stiu sa-i fac,nu am experienta necesara a unui grataragiu profesionist,nu am bucatica aia de carton ieftin si mustarul ala de 1 Ron cutia,probabil nu-i mananc cu aceeasi pofta,dracu stie ! Important e ca cei din jurul meu au zis ca sunt senzationali,mi-a facut foarte multa placere sa-i vad savurand si bineinteles,complezenta sau nu, mi-au zis sa ma ocup si data viitoare de meniu si de gratar ca am competente si totul iese corespunzator.

Sa vedem ce-a iesit :

This entry was posted in afumatura, gratar, gurmandian, Jambon, mici la gratar and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.